|
|
Handel Premium - Opis programu
|
MAGAZYNY, SPRZEDAŻ, USŁUGI, ROZLICZENIA
Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
|
| |
|
|
MOŻLIWOŚĆ ŁATWEGO PRZYSTOSOWANIA PROGRAMU DO POTRZEB FIRMY
Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników.
Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych, wbudowanych w program.
Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów (roczny, miesięczny, dzienny).
Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz według wskazanej dostawy.
Możliwość przekazywania wszystkich wydruków do plików w formacie PDF oraz wysyłania ich pocztą elektroniczną.
PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU I DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów handlowych).
Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM, korekt.
Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy.
Pełna ewidencja stanów magazynowych (rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów).
Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne.
Obsługa numerów seryjnych towarów.
PEŁNA OBSŁUGA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH I KASOWYCH
Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur wewnętrznych, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych (transakcje wenątrzwspólnotowe, eksport, import, sprzedaż walutowa w kraju) i faktur VAT RR.
Dokumenty kasowe - KP, KW.
Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru.
Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień).
Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP).
Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień).
Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji.
Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu.
Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między kontrahentami użytkującymi program SYMFONIA® Handel premium.
OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH W FIRMIE
Możliwość tworzenia raportów kasowych.
Wystawianie przelewów własnych i rejestracja przelewów obcych.
Obsługa dowolnych form płatności, m.in.: czeki, karty kredytowe, kompensaty.
Tworzenie dowolnej liczby rejestrów pieniężnych.
Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części).
WYGODNE PLANOWANIE I PROWADZENIE OKREŚLONEJ POLITYKI SPRZEDAŻY
Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów).
Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru.
Indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar.
Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów.
Możliwość prowadzenia cenników w walutach.
Pomoc w naliczaniu bieżących cen. Wyznaczanie cen na podstawie zadanych poziomów marży lub narzutu.
Możliwość przeprowadzania operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów.
SZYBKI DOSTĘP DO WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI
Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy (poprzez import całego zestawu dokumentów) w centralnej bazie.
Porządkowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności od potrzeb Użytkownika. Różne formy organizacji kartotek: liniowa, jednopoziomowa, hierarchiczna (struktura drzewa), zdefiniowana przez Użytkownika.
Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem.
Szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach według różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu.
Możliwość tworzenia własnych raportów za pomocą narzędzi wbudowanych w program
Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych kryteriów. Sortowanie malejące i rosnące według dowolnej kolumny zestawienia.
BOGATY ZESTAW RAPORTÓW ORAZ ZESTAWIEŃ MAGAZYNOWYCH I HANDLOWYCH
Zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów.
Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium. Zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem.
Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu terminów płatności.
Przygotowanie deklaracji Intrastat przywóz i Intrastat wywóz w formie elektronicznej.
Zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty.
Zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne.
Protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych.
Możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta.
Zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu.
Możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym).
Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych.
WSPÓŁPRACA Z PROGRAMAMI FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM I FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ FORTE ORAZ MAŁA KSIĘGOWOŚĆ PREMIUM
Tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów z dowolną liczbą dekretów. Możliwość definiowania syntetyk i analityk oraz sposobu podziału księgowanych kwot na części.
Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z programami Finanse i Księgowość premium, Finanse i Księgowość forte oraz Mała Księgowość premium.
Możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość premium i Finanse i Księgowość forte.
Przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel premium do programu Mała Księgowość premium.
WSPÓŁPRACA Z PAKIETEM MS OFFICE I INNYMI PROGRAMAMI PRACUJĄCYMI W ŚRODOWISKU WINDOWS
Zautomatyzowane przekazywanie danych do programów tworzących MS Office 2000/XP/2003.
Możliwość kopiowania zestawień do schowka Windows i wykorzystywania ich w innych programach.
Wydruk dokumentów sprzedaży do plików w formatach RTF i HTML.
|
|